
Wnioski, skargi i interwencje
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala lub osoby upoważnione przez Dyrektora Szpitala.
Społeczność
Skargi i wnioski pisemne można składać:
- osobiście w Kancelarii Szpitala (budynek C),
- listownie na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP,
ul. ks. Stanisława Konarskiego 13,
05-400 Otwock - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@spskgruca.pl
Skargi i wnioski ustne, związane z działalnością danych komórek organizacyjnych (np. oddziału szpitalnego, przychodni, zakładu), w tym z udzielanymi w komórkach świadczeniami zdrowotnymi można złożyć:
- u kierownika/koordynatora danej komórki organizacyjnej
lub - u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta:
Katarzyna Grott
Tel.: (22) 779-40-31 wew. 532
E-mail: prawa.pacjenta@spskgruca.pl
Pełnomocnik ds. Praw Pacjentów dostępny jest dla pacjentów oraz ich rodzin w każdą środę w godzinach 11.00 - 13.00 w Centrum Rehabilitacji, pokój 415 (gabinet psychologa), II piętro.
Skarga lub wniosek powinny zawierać następujące informacje:
- dane osoby skarżącej (imię, nazwisko, adres, numer telefonu i/lub adres e-mail),
- opis zdarzenia,
- w przypadku składania skargi w imieniu innej osoby konieczne jest dołączenie pisemnego pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania w imieniu osoby skarżącej.
Skargi i wnioski niezawierające powyższych danych pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od daty ich wpływu.