Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala lub osoby upoważnione przez Dyrektora Szpitala.
Skargi i wnioski pisemne można składać:
- osobiście w Kancelarii Szpitala (budynek C),
- listownie na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP,
ul. ks. Stanisława Konarskiego 13,
05-400 Otwock
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@spskgruca.pl
Skargi i wnioski ustne, związane z działalnością danych komórek organizacyjnych (np. oddziału szpitalnego, przychodni, zakładu),
w tym z udzielanymi w komórkach świadczeniami zdrowotnymi można złożyć:
- u kierownika/koordynatora danej komórki organizacyjnej
lub
- u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta przyjmuje skargi oraz wnioski dot. przestrzegania praw pacjenta osobiście lub telefonicznie:
w każdą środę w godz. 11.00 - 13.00
w Budynku Centrum Rehabilitacji, II piętro, pok. 415 (gabinet psychologa),
tel. 22 779 40 31, wew. 532
oraz e-mailowo: prawa.pacjenta@spskgruca.pl
Skarga lub wniosek powinny zawierać następujące informacje:
- dane osoby skarżącej (imię, nazwisko, adres, numer telefonu i/lub adres e-mail),
- opis zdarzenia,
- w przypadku składania skargi w imieniu innej osoby konieczne jest dołączenie pisemnego
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania w imieniu osoby skarżącej.
Skargi i wnioski niezawierające powyższych danych pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od daty ich wpływu.