WNIOSKI, SKARGI I INTERWENCJE
  • Skargi i wnioski


    Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala lub osoby upoważnione przez Dyrektora Szpitala.

    Skargi i wnioski pisemne można składać:
         - osobiście w Kancelarii Szpitala (budynek C),
         - listownie na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP,
             ul. ks. Stanisława Konarskiego 13,
             05-400 Otwock
         - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@spskgruca.pl

    Skargi i wnioski ustne, związane z działalnością danych komórek organizacyjnych (np. oddziału szpitalnego, przychodni, zakładu),
    w tym z udzielanymi w komórkach świadczeniami zdrowotnymi można złożyć:
         - u kierownika/koordynatora danej komórki organizacyjnej
         lub
         - u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta

    Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta przyjmuje skargi oraz wnioski dot. przestrzegania praw pacjenta osobiście lub telefonicznie:
    w każdy czwartek w godz. 12.00 - 14.00
    w Budynku Centrum Rehabilitacji, II piętro, pok. 415 (gabinet psychologa),
    tel. 22 779 40 31, wew. 532
    oraz e-mailowo: prawa.pacjenta@spskgruca.pl

    Skarga lub wniosek powinny zawierać następujące informacje:
         - dane osoby skarżącej (imię, nazwisko, adres, numer telefonu i/lub adres e-mail),
         - opis zdarzenia,
         - w przypadku składania skargi w imieniu innej osoby konieczne jest dołączenie pisemnego
           pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do działania w imieniu osoby skarżącej.
    Skargi i wnioski niezawierające powyższych danych pozostawia się bez rozpoznania.

    Skargi i wnioski rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od daty ich wpływu.


Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock
tel. 22 779 40 31 mail: kancelaria@spskgruca.pl