Aktualne oferty pracy

Inspektor ds. aparatury medycznej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • utrzymanie w należytym stanie technicznym i konserwowanie aparatury, wyposażenia medycznego, instalacji gazów medycznych,
  • magazynowanie i gospodarka gazami ciekłymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przeprowadzenie dekontaminacji (dezynfekcji) pomieszczeń,
  • bieżące prace biurowe związane z dokumentacją sprzętu medycznego,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z dekontaminacją pomieszczeń oraz eksploatacją aparatury i sprzętu medycznego.

Wymagania formalne:

  • wykształcenie minimum wyższe techniczne. Preferowane kierunki: elektronika medyczna, inżyniera biomedyczna, mechatronika, aparatura elektroniczna,
  • podstawowa znajomość elektronicznej aparatury medycznej, w tym urządzeń diagnostyki obrazowej,
  • uprawnienia energetyczne SEP grupa I do 1 kv do pracy na stanowisku eksploatacja w zakresie obsługi i konserwacji,
  • uprawnienia energetyczne SEP grupa II do pracy z siecią instalacją, urządzeniami cieplnymi pow. 50kW. sprężarki, instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych,
  • pracowitość i sumienność,
  • dodatkowym autem będzie znajomość aparatury medycznej i technicznej infrastruktury obiektów ochrony zdrowia.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Pełen etat,
  • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie.
Oferty zawierające CV prosimy składać osobiście w Kancelarii Szpitala lub kierować na adres e-mail: rekrutacja@spskgruca.pl (w tytule „CV - Inspektor ds. aparatury medycznej).


Prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust poz. 1000.)"

Klauzula RODO

Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Opcje strony

do góry